نمایندگی کانن در تهران
نوشته شده توسط : amir

نمایندگی کانن در تهران

 

نمایندگی کانن به عنوان تنها نماینده انحصاری شرکت کانن در تهران اولین و بزرگترین مرکز فروش محصولات کانن و همچنین ارائه خدمات پس از فروش در ایران است. این مرکز با کامل ترین مجموعه از محصولات کانن اعم از دوربین های عکاسی و فیلم بردای خانگی و حرفه ای و همچنین انواع دستگاه چاپ آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

کارشناسان نمایندگی کانن در تهران ارائه دهنده مشاوره های تخصصی قبل از خرید بوده و تمامی محصولات را به همراه ویژگی های فنی و نکات مثبت و منفی و قیمت هر یک معرفی می کنند. این مجموعه ارائه دهنده جدیدترین محصولات شرکت کانن به همراه ضمانت نامه اصل بودن کالا است و این اطمینان را به مشتری می دهد که محصول خریداری شده، کاملا اورجینال می باشد. همچنین به عنوان یکی از برترین کمپانی های تولید کننده محصولات تصویربردای جهان، کانن خدمات پس از فروش خود را در قالب گارانتی معتبر در اختیار کاربران خود قرار می دهد. نمایندگی کانن در تهران مجهز به امکاناتی با استداندارهای روز دنیا بوده تا مراحل تعمیر دستگاه ها با حداکثر دقت و در کمترین زمان ممکن انجام شود. قابل ذکر است که متخصصین مجموعه با توجه به گذراندن دوره های تخصصی تعمیر زیر نظر اساتید بین المللی، با دانشی کامل اقدام به عیب یابی و تعمیر دستگاه های معیوب می نمایند.

متخصصین نمایندگی که نماینده رسمی شرکت کانن در تهران هستند، جهت رفاه حال مشتریان گرامی، برای تعمیر دستگاه های فتوکپی و دیگر دستگاه های چاپ به محل اعزام می شوند و اقدامات لازم را انجام می دهند. اما تعمیر دوربین ها در نمایندگی کانن و در بخش تعمیرات انجام خواهد شد. در صورت نیاز به تعویض قطعات، نمایندگی کانن تنها مرکز رسمی تعمیر محصولات کانن در کشور است که از قطعات کاملا اورجینال در پروسه تعمیر استفاده می کند.





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: